Książka „Made in Poland - furnitures”

Pierwsza dedykowana dla branży meblarskiej książka, jak budować markę.
Dowiedz się, jak zmienić postrzeganie własnej marki przez swoich klientów, rynek. „Made in Poland – furnitures” jest książką, która pokaże Ci, jak budować markę swoich mebli.

Dzięki tej książce poznasz elementy budowania marki, które możesz przypasować i wdrożyć we własnej firmie.

Obecnie w Polsce mamy zarejestrowanych ponad 30 tysięcy firm działających w branży meblarskiej. Ile z nich podjęło się trudu budowania marki, czy jesteś jedną z nich?

Ok ale moja firma jest już na rynku 10, 20 lub 40 lat i czy nie jest za późno, żeby teraz zmienić model biznesowy i iść w kierunku budowania marki? Oczywiście, że nie! Jest wiele rozwiązań związanych z budowaniem marki. Jest to proces długo falowy i przy zbudowaniu odpowiednich mechanizmów, wypracowane wcześniej elementy zadziałają na plus dla Twojej przyszłej dużej marki.

Dla kogo jest 

Książka?

Chciałbyś, żeby Twoja marka mebli zaczęła być rozpoznawalna w Polsce i za granicą, ta książka jest dla Ciebie!

Pierwsza dedykowana książka dla branży meblarskiej, jak budować markę, skierowana jest do:

Producentów mebli miękkich

Producentów mebli twardych

Producentów półproduktów do branży meblarskiej

.

Książka zawiera

150 stron

które pomogą w budowaniu Twojej marki meblarskiej

10 firm

które zainspirują Cię i pokażą, jak one tego dokonują

10 konkretnych przykładów

z elementami marki w branży meblarskiej

40 000 słów

dedykowanych dla Producentów Mebli

19x23cm

rozmiar książki

Co znajdziesz w 

Książce

Marki: Comforteo, Complet Furniture, Nobonobo, Ramaro, Style Home, Taranko, Vzór, Wajnert, Wersal i Wzorek Systems, dzielą się wiedzą, jak budują własne marki.

Książka jest podzielona na dwa działy: edukacja i edukacja + inspiracja

Edukacja zawiera istotne informację o elementach budowania marki. Są to informacje, które zawierają konkretne wskazówki, jak budować markę, jak się wyróżnić.

Edukacja + inspiracja oparta jest na przykładach firm Polskich, które z sukcesem są już na drodze budowania własnej marki. Dzielą się informacjami, jak budują swoje marki, co stanowi ich fundament, żeby ich marka rosła i rozwijała się w oczach odbiorców.

Od Autora

Nazywam się Maciej Has i od 6 lat współpracuję z firmami ze Skandynawii. Spędzając czas w firmach Skandynawskich, obserwowałem i uczyłem się, jak oni wdrażają i rozwijają swoje marki. Odwiedziłem od jednoosobowych po kilkutysięczne przedsiębiorstwa. I każda z tych firm czymś się wyróżniała, każda miała swoje DNA. Chcę przybliżyć tą wiedzę Polskim przedsiębiorcom i wskazać im ciekawy kierunek rozwoju jakim jest właśnie budowanie marki.

Dla Polskich firm, wiedza ta jest drogowskazem, jak być bardziej konkurencyjnym i czym się wyróżnić.

Budowanie marki nie jest łatwym procesem, wymaga wielu wyrzeczeń, pracy, a przede wszystkim wyjścia ze strefy gdzie obniżenie kosztów produkcji jest jednym z głównych priorytetów. Dlatego edukacja jest tu niezbędnym czynnikiem, żeby zrobić to właściwie.