NEWS

BRAND – dlaczego szczegóły są tak istotne
Dlaczego tenis ziemny jest trudnym sportem? Próbowaliście kiedyś? Jako wielki fan tego sportu, od ok 10 lat gram w tenisa, wiem jedno, w tym sporcie każdy najmniejszy detal jest istotny. Przy budowaniu marki jest podobnie. Po pierwsze i w tenisie

BRAND – wygląd katalogów/folderów
Jak stworzyłbyś przewodnik turystyczny? Co umieściłbyś w nim, żeby był czytelny, poręczny, a do tego w prosty sposób pomoże użytkownikowi? Stworzenie przewodnika nie jest takie proste, bo jak umieścić te wszystkie informacje na zaledwie kilkudziesięciu stronach, gdzie i tak większość

Budowanie marki – zdjęcia produktów
Ile własnych zdjęć, które sobie zrobiliście możecie zaakceptować? 5%, może 10%? Tak, jesteśmy dość krytyczni dla siebie. Ale to dobrze, bo przecież chcemy coś ważnego przekazać tymi zdjęciami. Inni, którzy nas nie znają, przez jakość tych zdjęć, mogą nas oceniać.

Budowanie marki – produkt
Produkty, możliwe, że najciekawsza część budowania naszej marki. Najciekawsza, a czy najbardziej dopracowana? Z miejsca znajdziecie 100 argumentów/powodów do obrony swoich produktów. I prawidłowo! Trzeba wiedzieć jak najwięcej o produktach, które oferujemy. Zastanówmy się, co w takim razie możemy w

Budowanie marki – strategia marki
Określenie strategii marki, to nic innego, jak wyobrażenie gdzie chcielibyśmy, żeby nasza firma była za ok. 10 lat lub jak chcemy, żeby postrzegana była nasza marka w przyszłości. Tak, plan jest tu niezbędny. Musimy przecież zaplanować cel, żeby wiedzieć gdzie

Budowanie marki – logo
Zastanawialiście się kiedyś co by było gdybyście inaczej się nazywali? Tak, żeby każdy bez problemu mógł zapamiętać, jak się nazywacie. Właśnie w ten sposób powinna działać nazwa firmy, wypowiedziana raz, pozostaje w pamięci na zawsze. Każdy właściciel firmy marzy o