NEWS

BRAND – dlaczego szczegóły są tak istotne

Dlaczego tenis ziemny jest trudnym sportem? Próbowaliście kiedyś? Jako wielki fan tego sportu, od ok 10 lat gram w tenisa, wiem jedno, w tym sporcie każdy najmniejszy detal jest istotny. Przy budowaniu marki jest podobnie. Po pierwsze i w tenisie

Read More

BRAND – wygląd katalogów/folderów

Jak stworzyłbyś przewodnik turystyczny? Co umieściłbyś w nim, żeby był czytelny, poręczny, a do tego w prosty sposób pomoże użytkownikowi? Stworzenie przewodnika nie jest takie proste, bo jak umieścić te wszystkie informacje na zaledwie kilkudziesięciu stronach, gdzie i tak większość

Read More

Budowanie marki – zdjęcia produktów

Ile własnych zdjęć, które sobie zrobiliście możecie zaakceptować? 5%, może 10%? Tak, jesteśmy dość krytyczni dla siebie. Ale to dobrze, bo przecież chcemy coś ważnego przekazać tymi zdjęciami. Inni, którzy nas nie znają, przez jakość tych zdjęć, mogą nas oceniać.

Read More

Budowanie marki – produkt

Produkty, możliwe, że najciekawsza część budowania naszej marki. Najciekawsza, a czy najbardziej dopracowana? Z miejsca znajdziecie 100 argumentów/powodów do obrony swoich produktów. I prawidłowo! Trzeba wiedzieć jak najwięcej o produktach, które oferujemy. Zastanówmy się, co w takim razie możemy w

Read More

Budowanie marki – strategia marki

Określenie strategii marki, to nic innego, jak wyobrażenie gdzie chcielibyśmy, żeby nasza firma była za ok. 10 lat lub jak chcemy, żeby postrzegana była nasza marka w przyszłości. Tak, plan jest tu niezbędny. Musimy przecież zaplanować cel, żeby wiedzieć gdzie

Read More

Budowanie marki – logo

Zastanawialiście się kiedyś co by było gdybyście inaczej się nazywali? Tak, żeby każdy bez problemu mógł zapamiętać, jak się nazywacie. Właśnie w ten sposób powinna działać nazwa firmy, wypowiedziana raz, pozostaje w pamięci na zawsze. Każdy właściciel firmy marzy o

Read More