NEWS

BRAND – Pracownicy – zaufanie

Dzisiaj postanawiacie, że budowanie marki, to jest kolejny etap rozwoju waszej firmy, na którym chcecie się skupić. Zaczynacie od planowania: ile możecie zainwestować, jakie będą skutki tych działań ( cele ), a przede wszystkim kto się tym zajmie. Kto się

Read More

BRAND – budowanie marki przez sport

Wiele elementów w budowaniu marki jest naprawdę istotnych. A które spowodują, że wyróżnimy się na tle innych? – jednym z nich jest budowanie marki przez sport. Możliwości do budowania marki przy użyciu sportu jest wiele, opiszę projekt, w którym brałem

Read More

BRAND – Elementy wyróżniające markę

Ile razy ostatnio słyszeliście, żeby popchnąć swój biznes do przodu: musicie się wyróżnić? Zapewne mnóstwo! Sprawdźmy zatem o co w tym „wyróżnieniu” w ogóle chodzi. Jesteście podobnie, jak ja fanami James’a Bonda? Zwróćcie uwagę co go wyróżnia: chodzi o szybkie

Read More

BRAND – prosta i czytelna oferta

Kto z Was kiedykolwiek przeczytał całą instrukcję obsługi? – długą i zawiłą. A jeśli jest to instrukcja z Ikea i kierujecie się w niej punkt po punkcie? – tu czuć różnicę. W przypadku oferty powinna ona być prosta i konkretna,

Read More