NEWS
BRAND – jak budować markę w oparciu o obecne produkty?
Posiadasz już grupę produktów, jednak zyski z ich sprzedaży nie zgadzają się z oczekiwanymi? W takim przypadku warto zastosować mechanizm podziału tych produktów na grupy. Najlepiej wybrać 2 lub 3 grupy produktowe. Grupy te będą miały przynależną markę. Grupy będą
BRAND – Pracownicy – zaufanie
Dzisiaj postanawiacie, że budowanie marki, to jest kolejny etap rozwoju waszej firmy, na którym chcecie się skupić. Zaczynacie od planowania: ile możecie zainwestować, jakie będą skutki tych działań ( cele ), a przede wszystkim kto się tym zajmie. Kto się
BRAND – budowanie marki przez sport
Wiele elementów w budowaniu marki jest naprawdę istotnych. A które spowodują, że wyróżnimy się na tle innych? – jednym z nich jest budowanie marki przez sport. Możliwości do budowania marki przy użyciu sportu jest wiele, opiszę projekt, w którym brałem
BRAND – dlaczego warto promować tylko jeden z Twoich produktów
Czy jak ktoś jest do wszystkiego, to jest do niczego? Pewnie wielu z Was pamięta określenie fachowca „złota rączka”. Każdy kto posiadał takiego sąsiada, czuł się bezpiecznie i wiedział, że żadna awaria, remont mu nie straszna. Obecnie tego rodzaju fachowcy
BRAND – Elementy wyróżniające markę
Ile razy ostatnio słyszeliście, żeby popchnąć swój biznes do przodu: musicie się wyróżnić? Zapewne mnóstwo! Sprawdźmy zatem o co w tym „wyróżnieniu” w ogóle chodzi. Jesteście podobnie, jak ja fanami James’a Bonda? Zwróćcie uwagę co go wyróżnia: chodzi o szybkie
BRAND – prosta i czytelna oferta
Kto z Was kiedykolwiek przeczytał całą instrukcję obsługi? – długą i zawiłą. A jeśli jest to instrukcja z Ikea i kierujecie się w niej punkt po punkcie? – tu czuć różnicę. W przypadku oferty powinna ona być prosta i konkretna,